Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 15:33:04 +0300

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10304 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Polli küla, 24191 Polli tee// Longi 
tee 1// 3// 5// 7// 9// Longi tee lõik 1// Peahoone// Pumbajaama tee 2// 
Töökoja tee// 1// 4// Uus tn 1// 3// 5 (Side Optika võrk) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kui rajatis hõlmab riigitee kaitsevööndit, kas 
kõik on korras ja korrektne. Palun pädeva asutuse kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27115043>  (menetlus nr: 
451616), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (ARVIDS TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister